Følgere

søndag 16. juni 2013

Søtt og enkelt

Det har vært litt stille på bloggen min en stund. Jeg har avsluttet to eksamener og har begynt i ny jobb, så det har vært litt hektisk. Jeg har dessverre ikke fått besøkt bloggene deres så mye som jeg ville heller.

Men her kommer det et nytt kort, søtt og enkelt.


Her har jeg brukt et digistempel fra Wee Stamps, og fargelagt med ProMarkers. Bakgrunnspapiret er fra Marianne Design, det grønne er en rest. Teksten er en Peel Off fra Norsk Stempelblad.


Jeg deltar på disse utfordringene:

Scrappin all over - Rosa, grønn og hvit
Kort'O'Mania - Våre firbente venner
Nordsalten Hobbyklubb - Clean & Simple

6 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

så herlig den kaninen er,et kjempefint kort i flotte farger.Klem Synnøve

Åse-May sa...

Det vr eit søtt kort også...herligt motiv....:)

Unni A sa...

Så søtt motiv :) Herlig kort, nydelig ark, mer skal ikke til :)
Gratulerer med vel overstått eksamen og ny jobb!
klem Unni

Rita sa...

Kjempe søtt kort :) Gratulerer med ny jobb :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin All Over :) klem Rita

Sissel sa...

Så søtt, nydelig kanin.
Håper eksamenene gikk bra og lykke ti i ny jobb.
Klem Sissel

Karen Elise sa...

Så søtt kort! Nydelige sommerfarger, og den harepusen var jo bare skjønn! Takk for at du scrapper med NSHK!
:) Karen Elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...