Følgere

fredag 26. juli 2013

Konfirmasjonskort

Nei nå er det jammen lenge siden forrige innlegg hos meg. Man skal ikke klage på været, så jeg nøyer meg med å si at det har vært VELDIG varmt her en stund nå ;-) Derfor er det ikke gjort noen ting på hobbyrommet. Nå er ferien slutt også, tilbake på jobb på mandag. Uff, nå hørtes jeg veldig negativ ut, ferien har vært fin altså :-)

Siden det har vært så stille her tenkte jeg å vise et konfirmasjonskort jeg lagde for en stund siden. 


Tekststempel og blomster er fra Kort&Godt. 


Sommerfuglen er fra Karen Marie Klip, jeg har farget den lilla med ProMarker-tusj for at den skal passe perfekt til kortet. Papiret er fra Papirdesign (?)

Jeg deltar på utfordringen hos Card and scrap hvor de vil se blonder eller bånd.

Ønsker dere alle en flott sommerhelg, uansett vær, eller om du har ferie eller ikke

6 kommentarer:

June sa...

Et lekkert kort! Nydelig med sommerfugl og sløyfe!
Ha en fin helg!
Klem, June

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger og flott pyntet:)
Klem, Heidi:)

Connie sa...

Nydelig kort :)
Forsatt fin sommer.
Klem Connie

Unni A sa...

Nydelig konfirmasjonskort! Kjempefint oppsett, nydelige farger og lekkert pyntet.
Nyt den siste feriedagen :)
klem Unni

Grethe Røren sa...

Kjempeflott konfirmasjonskort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

Berit sa...

Lekkert konfirmasjonskort!
Klem, Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...