Følgere

søndag 7. juli 2013

Lilla fe

Nå har sommeren virkelig kommet til Østfold! Her er det så varmt at jeg har rømt inn på mitt kjølige deilige scrapperom ;-) I dag ble det et lilla kort. Jeg har tatt frem et digitalstempel jeg ikke har brukt på lenge, fra Mo's digital pencil (sikkert ikke noen overraskelse for dere som følger meg, he he).


Jeg syns det blir så fin effekt av glossy accents, så urskiven har fått et strøk av det. Urskiven er en dies fra Tim Holtz. 


Motivet er som alltid fargelagt med ProMarkers.


Blomstene er fra litt her og litt der, er ikke sikker på produsentene. Noen av dem har jeg fått i en candy fra Unni. Syns det ble litt fint med sommerfugl-charmsen.

Jeg deltar på disse utfordringene:
DP2 - F is for ... fairy

men skal jeg ut i sola :-) 

8 kommentarer:

Marie sa...

Very cute and lovely. Adorable image and fabby coloring. Thanks for playing with us over at PFP this week.
Love n hugs
Marie, PFP teamie

Unni A sa...

Nydelig lilla kort! Så søtt motiv :) Lekkert med blomster på klokka! Det ble ikke litt fint med sommerfugl-charmsen, det ble veldig fint :)
Deilig med ordentlig sommervær! Vi får nyte det så lenge det varer... Men godt å trekke inn litt innimellom, og da er jo hobbyrommet absolutt det beste stedet :)
klem Unni

Åse-May sa...

Lekkert kort....:)

Guri sa...

Lekkert kort i lilla. Nydelig fargelegging!

Kjersti sa...

Nydelig kort i lilla Jorunn, flott med klokka i bakgrunnen!
Ha en fin sommerdag!
Klem fra Kjersti:)

Julie sa...

This is gorgeous! Love the design and your fab colouring! Thanks for playing along with our time challenge at PFP this week, Juliexx

AnjaCardz sa...

Fantastic card, Jorunn! Especially love the monochromatic in lilac and how you arranged the flowers around the gorgeous die.
Thank you so much for joining us at Mo's Digital Challenge!

Hugs, Anja

Cathy sa...

I love the vintage style of this beautiful card, the TH time die and the beautifully colored Mo's image. wonderful style. Thanks for playing the Mo's challenge this week :0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...