Følgere

fredag 13. september 2013

Høst

Nå begynner de vakre høstfargene å komme frem ute i naturen. Det gir inspirasjon til å ta med fargene inn på hobbyrommet også.


Denne gangen har jeg brukt et motiv fra et klippeark fra Papirdesign. 


Bakgrunnspapir og sommerfugler er fra Prima. Blomstene er diverse rester. Blonden har jeg fått i en candy fra Unni. Dies fra Marianne Design.


Her har jeg rufset opp alle kanter og brukt rikelig med sverte.  Det er det ikke så ofte jeg gjør. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrappin all over - Bruk minst 3 forskjellige restepapir (oransje, brunt og dies er restepapir)
Hjerteboden - Høst, brunt og oransje

9 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger:)
God helg, klem:)

Kjersti sa...

For et nydelig kort Jorunn, lekre høstfarger!
Klem fra Kjersti:)

Kjersti sa...

For et nydelig kort Jorunn, lekre høstfarger!
Klem fra Kjersti:)

Sissel sa...

Nydelig høstkort.
Klem Sissel

Heidi sa...

Nydelig kort i høstfarger.
Likte godt papiret du har brukt.

Klem Heidi:)

Unni A sa...

Nydelig kort i høstens farger! Lekker blonde og lekkert pyntet med blomster og sommerfugler.
klem Unni

Connie sa...

Lekkert høst kort :)
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Sylvia sa...

Alldeles nydelig Jorunn. Skikkelig lekkert pyntet i flotte høstfarger:-))

Takk for at du deltar.

Sylvia
ST NSHK

Rita sa...

Lekker denne :) flotte høst farger :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin All Over :) Klem Rita, DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...