Følgere

fredag 6. september 2013

Orientalsk

I dag har jeg latt meg inspireres til å lage et orientalsk-lignende kort. Jeg syns dette papiret fra Melissa Frances er så vakkert, og siden jeg hadde digistempelet av denne jenta syns jeg de passet så godt sammen.


Digi fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.



Blomster fra WOC og Kort&Godt. Dies fra Joy!Crafts.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Passion for ProMarkers - Pink and Pearly
Cherish this - Åpen utfordring
Card and scrap - Bruk dies

10 kommentarer:

Åse-May sa...

Så lekkert det var....:)

Synnøve Dyhring sa...

WOW så nydeligt, elegant og flott stempel og kjempefint pynta.Ha en fin helg,klem Synnøve

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig!
Tusen takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
Merete

Hjørdis sa...

Sødt kort og Mo stempel ! 1000 tak for at du deler det med os på Card and scrap..
Hjørdis DT :0)

Unni A sa...

Så nydelig! Kjempeflott motiv, vakre farger og lekkert pyntet!
Herlige barnekort i forrige innlegg, det har du all grunn til å være fornøyd med ja! Men du har all grunn til å være fornøyd med ALLE kortene du lager, du er kjempeflink!!
God helg :)
klem Unni

majsan sa...

Kjempefint og flotte farger! Fint farget. Takk for deltagelsen i card and scrap sin utfordring . Maria

Connie sa...

Såååå lekkert.
Ønsker deg en fin uke,
Klem Connie

Little K Smith sa...

This is lovely! A gorgeous image and I love the pretty flowers too!
Thank you for joining in with my theme at Passion For Promarkers :)
Kelly.x

unni's scrappeboble sa...

Ååå for et nydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Dortesjs sa...

beautiful card and sweet image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...