Følgere

onsdag 18. september 2013

Turkis

Jeg syns det er så stilig med turkis, men det er ikke så lett å finne papirer som ikke blir for skrikende. Men dette søte motivet demper "skrikende-faktoren" syns jeg ;-)


Her har jeg brukt restepapirer og husker dessverre ikke hvor de kommer fra.


Herlig motiv fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.


Blomster er fra WOC og Kort&Godt, stempelet er fra en stempelplate fra Kort&Godt.

Jeg deltar på disse utfordringene:
I love ProMarkers - Anything goes
DP2 - Say it with flowers
ProMarker Norge - Turkis



12 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefintkort med et herligt motiv og så flotte farger. så stiligt satt sammen hele kortet.
klem Synnøve

Åse-May sa...

Herligt kort i nydelige farger og herligt motiv :)

Heidi sa...

For et herlig motiv.
Nydelige farger, digger turkis jeg da.

Klem Heidi:)

Berit sa...

Lekkert kort og motivet er så herlig:)
Klem, Berit

Dortesjs sa...

Your card is truly great

Unni A sa...

Herlig motiv, flotte farger! Langt fra skrikende, bare nydelig :)
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflott kort i flotte farger og med et hærlig motiv.

Klem,Kjersti

Sissel sa...

Friskt og flott, turkis er en nydelig farge.
Klem Sissel

Ida sa...

Så utrolig stilig motiv, og papiret likte jeg veldig godt!:))
Ida

Karen sa...

Great card Jorunn, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Tracy sa...

Such beautiful colors in your papers. You've matched this fun image perfectly and have a lovely card layout too. Thanks so much for joining us at Mo's!

Mona Eidhammer sa...

Kjempehærlig kort! Jeg ble virkelig i godt humør av dette. Artig motiv! Tusen takk for at du er med og deltar hos ProMarker Norge. Klem...Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...