Følgere

søndag 20. oktober 2013

Vintage

Det er ikke så ofte jeg prøver meg på nye teknikker, men denne gangen bare måtte jeg. Jeg har sett så mange fine kort hvor det er brukt Fran-tage, så det måtte prøves. Jeg har brukt shabby white.

HER er en tutorial hvor du kan lære teknikken (det er veldig enkelt):


Nydelige papirer fra Maja Design.


Motivet er fra Saturated Canary og er fargelagt med ProMarkers. 


Hjørnedies fra Joy!Crafts, blad-dies fra La-La-Land, sommerfugler fra Prima, roser og roseknopper fra Storyteller, punch fra Martha Stewart.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Storyteller - Alt er lov
Kort O Mania - Jeg ble inspirert av DT Karin sitt vintage kort med hvite dies som er svertet i kantene.

14 kommentarer:

Åse-May sa...

Lekkert kort....:)

Unni A sa...

Lekkert kort! Nydelig farger, lekkert fargelagt. Veldig dekorativt med Fran-tage!
klem Unni

Synnøve Dyhring sa...

Så lekkert kort i nydelige farger og flott motiv,nå fikk jeg lyst å prøve Fran-tage, takk fot tipset.Det ble jo så flott.
klem Synnøve

retriever sa...

Nice!

Heidi sa...

Dette kortet likte jeg veldig godt.
Lyse fine farger. Liker det der Fran-tage greiene.

Klem Heidi:)

Sissel sa...

Kjempesøtt kort med veldig fint motiv.
Har akkurat gitt meg i kast med Fran-tage selv, uten bruksanvisning.
Så fint at du la ut en her, den skal jeg ta en titt på.
Klem Sissel

June sa...

Et lekkert kort! Så fint pyntet med blomster og sommerfugler! Herlig motiv og flott fargelagt!
Klem, June

Connie sa...

Nydelig kort i fine farger.
Lekkert pyntet.
Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
Klem Connie

Meretekj sa...

Utrolig lekkert kort!
Takk for at du deltar på Storyteller sin utfordring.
Merete-dt

Ane sa...

dette var jo bare super lekkert! Stilig med den nye teknikken! Og får et søtt motiv! Takk for du deltar hos kort o Mania! klem fra Ane :)

Synnøve sa...

Så lekkert kort!! Digger de duse fargene og fargelegginga di er jo bare heeelt råå!!!
Tusen hjertelig takk for nydelige kommentarer i bloggen min, det betyr masse!!
stor klem,
Synnøve - din nye følger :)

Karina Bunkenborg sa...

Meget smukt kort og lækker farvelægning! Tak fordi du deltager hos Kort o Mania!

Elisabeth sa...

Så nydelig kort du har laget med masse flotte detaljer.
Tusen takk for du deltar hos Kort' O Manina.
Lykke til.
Klem fra dt Elisabeth

June sa...

Glemte å takke for linken til super tutorial om bruk av Frantage!
Klem, June

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...