Følgere

søndag 3. november 2013

Bryllup

Jeg har laget et enkelt bryllupskort. Har kjøpt ny dies fra Spellbinders og den måtte jo prøves :) Det er ikke så ofte jeg lager kort i annet format enn 15x15, men denne gangen ble det 15x10.


Hjertet er en dies fra Nellie Snellen. (Blomstene ble veldig mørke på dette bildet)


Tekststempelet fra Kort&Godt er embosset i sølv. Blomstene har fått glitter på seg, og det er liquid pearls rundt hele kanten av diesen. 

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb hvor oppgaven er et bingobrett. Jeg har brukt den nederste rekken: dies, blomster, tekststempel.

7 kommentarer:

Åse-May sa...

Stilig....:)

Sissel sa...

Lekker dies og flott bryllupskort.
Klem Sissel

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre detaljer:)
Klem, Heidi:)

Unni A sa...

Nydelig bryllupskort! Lekker dies, nydelig med blomsterhjerte og liquid pearls.
klem Unni

Connie sa...

Så lekkert bryllupskort :)
Nydelig dies.
Klem Connie

Home sweet home sa...

Hei

Nydelig og lekkert bryllupskort i herlige farger:D

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:D

Ha en fin kveld:D

Merethe

Anne Lill sa...

Lekkert bryllupskort! Takk for at du scrapper med NSHK! Anne Lill DT - NSHK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...