Følgere

onsdag 20. november 2013

Kalender 2014

Mens de fleste tenker på jul, så har jeg tatt det ett skritt lenger og lagd en årskalender for 2014. Jeg tenkte disse kunne være fine som en liten ekstra gave til jul, så derfor har jeg lagd flere. 


Jeg har sett det er flere som har kjøpt fine kalenderark beregnet på scrapping, men siden de ikke hadde det i "min" scrappebutikk, så skrev jeg ut noen fra internett.


Det kommer litt dårlig frem på bildet, men på motivet har jeg brukt Frantage shabby white med gullglitter i. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Storyteller - Bling eller glitter (roser og roseknopper fra Storyteller)
Sketchy colours - Grønn, svart og hvit

13 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfin kalender....:)

Mine diller♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorill sa...

Så skjønn kalender :)

Ønsker deg en fin dag!
Klem Jorill

Heidi sa...

Nydelig kalender!

Synnøve sa...

Så nydelig kalender, jORUNN :)

Synnøve Dyhring sa...

En vakker kalender og en god ide.klem Synnøve

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var en lekker kalender. Kjempefin julegave.

Klem,Kjersti

Unni A sa...

Så lekker kalender! Det blir flotte gaver!
klem Unni

Sissel sa...

Kjempefin kalender, sånt er det morsomt å få og blir helt sikkert satt stor pris på.
Klem Sissel

Connie sa...

Nydelig kalender :)
Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
Klem Connie

Livert sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Livert sa...

Helt nydelig kalender.
Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!klem fra
Liv Solveig
Storyteller

Marianne sa...

En aldeles nydelig kalender, og en kjempeflott gave!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...