Følgere

fredag 27. desember 2013

Favoritter 2013

Så fort tiden går.. Nå skriver vi 2014 om noen få dager. Det er på denne tiden jeg tenker over året som har gått, og er spent på hva som vil skje det neste året. I januar i år fikk jeg mitt første barnebarn og han har gitt meg enormt mye glede og lykkelige stunder. Men vi har også mistet to familiemedlemmer. Det er jo slik livet er, sorg og glede går hånd i hånd. 

Jeg hadde lyst til å vise dere mine 10 favoritter av kortene jeg har laget i år. 












Det er veldig hyggelig om du legger igjen en hilsen og forteller hvem av disse kortene som er din favoritt :)


9 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfine kort så vanskeligt å velge ett, men falt for Chaplin eg....:)
Ha ei fin romjul viderer...:)

Heidi sa...

Alle er bare så nydelige!
Vanskelig å velge men jeg tror jeg går for kort nummer 7:)
Ha en fortsatt fin romjul.
Klem, Heidi:)

Sissel sa...

Det var en nydelig kavalkade :)
Jeg likte best kort nr 5, bryllupskortet.
Motivet er så fint og du har pyntet så lekkert.
Fortsatt god jul.
Klem Sissel

Unni A sa...

Så mange flotte kort! Like lekre alle sammen, jeg kan virkelig ikke velge en favoritt. Alt du lager er like nydelig og flott. Gleder meg til å følge deg videre i 2014!
klem Unni

Ida sa...

Lekkert!:)) Det nest siste,det vintage kortet ble min favoritt.
Godt nytt år!:)
Klem.

Connie sa...

Godt nytt år :)
Så mye lekkert du har laget i 2013 :)
Gleder meg til å følge deg i 2014 også.
Nyttårs klem fra Connie

Home sweet home sa...

Her var det mange flotte kort:D

Godt Nyttår!

Merethe

Marita sa...

Godt nyttår:)
Mange flotte kort du har laget gjennom året♥. Skal bli flinere til å legge igjen kommentar i det nye året:)

Klem, Marita

Berit sa...

Hei Jorunn,
Du lagde utrolig mye fint i 2013.
Håper jeg snart får se aktivitet på bloggen din igjen:)
Ha ei kjempefin helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...