Følgere

søndag 22. desember 2013

Nå er julen her

Nå har det vært stille her på bloggen min i hele desember. Jeg har faktisk ikke lagd så mye julekreasjoner, og det har vært så mye annet å gjøre, så det er ikke blitt mye tid på hobbyrommet.

Nå har julefreden senket seg over meg, juletreet er pyntet og alt er på plass. Flotte nissefar står i gangen og ønsker gjestene velkommen.


Julefestlighetene starter i kveld når både min manns og mine voksne barn med samboere kommer på kalkunmiddag. På julaften skal jeg til min sønn hvor hele min og svigerdatters familie kommer. Det er mitt barnebarns første jul så jeg gleder meg såå mye. 

Jeg vil få takke dere alle for besøk og hyggelige kommentarer gjennom året som har gått. Jeg setter veldig stor pris på de. Vil også takk dere for alle de lekre kreasjonene dere har delt, dere gir meg så mye inspirasjon!

Jeg ønsker dere alle en fredelig god jul sammen med deres kjære

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Takk for all inspirasjon og for alle hyggelige kommentarer i året som har gått Jorunn, så ser jeg fram til et nytt kreativt år i 2014!
Ønsker deg ei god jul og godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

June sa...

For et koslig innlegg! Så fin nissefar!
Tusen takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg- det setter jeg stor pris på! Liker å følge med på det du lager og lgeder meg til å se hva du kommer opp med i året som kommer!
Ha en riktig så god jul og et godt nytt år!
Klem, June

Synnøve Dyhring sa...

Takk for koselige besøk hos meg, alltid mye fint å se her hos deg, Ha en gledelig og god jul med dine, klem Synnøve

Home sweet home sa...

Hei

Ønsker deg og dine en riktig fin jul:)

Herlig julenisse du har i kroken din:D

Merethe

Heidi sa...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul Jorunn!
Og takk for alle dine koselige kommentarer og all inspirasjon.
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...