Følgere

onsdag 26. mars 2014

Lenge siden

Ja, nå er det virkelig lenge siden det har vært noen innlegg her hos meg! Jeg hadde rett og slett mistet inspirasjon og lyst, men nå er jeg så smått i gang igjen. Etter at hobbyrommet ikke er blitt brukt på en stund så begynte det å kile litt i fingrene igjen. Dessuten trengte jeg et kort til en 40-åring. Hvordan henter man da ny inspirasjon? Jeg gjorde som jeg alltid har gjort når jeg trenger noen nye ideer: da setter jeg meg godt til rette i sofaen og surfer rundt på bloggene deres. Wow - så utrolig mye lekkert dere lager! 


Bokstavene er fra Glitz, tannhjul-diesene fra Tim Holtz. 


Motivet er fargelagt med ProMarker.

Nå håper jeg ikke det blir like lenge til neste oppdatering her. Jeg har fargelagt noen motiver og er i gang med noen kort. 

Jeg prøver meg på noen utfordringer også:
Kreativ Scrapping - Herre/gutt

7 kommentarer:

Guri sa...

Kjekt å sjå det er liv i bloggen din igjen :)
Tøft herrekort du har laga.

Unni A sa...

Så hyggelig å se noe nytt her igjen! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :) Dette var et superstilig kort! Så kult motiv!
klem Unni

Åse-May sa...

Knallfint....ja har savna deg her....kjekt at du har fått inspirasjonen tilbake...klem

Heidi sa...

Velkommen tilbake!
Har savnet deg:)
Stilig kort du har laget her. Tøft motiv:)
Ha en fin dag, klem:)

Synnøve Dyhring sa...

Hei så kjekt at du er her igjen. Har savnet deg. Et røft og kjempefint herrekort med flott motiv.ha en fin helg. Klem synnøve

Tuppenshobbyblogg sa...

Det går litt opp og ned med scrappelysten innimellom ja. Men kjekkt å begynne på igjen etter en periode uten.

Kortet du har laget er knalltøfft !!

Klem,Kjersti

Lena_J sa...

Flott kort i herlig farge, og kult motiv.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...