Følgere

onsdag 16. april 2014

Sommer i rosa

Her har jeg lagd et kort i helt lyse duse rosatoner


Ikke så mye stash og pynt her, metallsommerfugl fra Kort&Godt, nyinnkjøpt sommerfugldies fra Memory Box, oval dies fra Spellbinders, punch fra Martha Stewart og litt liquid pearl her og der.


Jeg har bare fargelagt helt enkelt med ProMarkers for å få den sarte fine looken. Motivet er fra A day for daisies.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Card and scrap - Bruk metall
Nordsalten hobbyklubb - Scrap sangen (er inspirert av sommer)

Til slutt vil jeg ønske dere alle en RIKTIG GOD PÅSKE om den tilbringes på hobbyrommet eller på fjellet.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Duse og nydelige farger, og så vakkert motiv. Kjempesøtt kort :) God påske!

Heidi sa...

Delikat og lekkert!
Nydelige farger og flotte detaljer.
Motivene fra ADFD er så fine:)
God Påske, klem:)

Lena_J sa...

Nydelig sommerkort, og jeg elsker det motivet du har brukt.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

Anita-Lise sa...

Åå.. så koselig og fint sommerkort! Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb!
DT Anita.

Åse-May sa...

Lekkert kort......:)

Unni A sa...

Så vakkert! Nydelige sarte farger og søtt motiv. Virkelig nyydelig!
klem Unni

Gunn`s Kort sa...

Kjempesøtt :)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...