Følgere

lørdag 26. april 2014

Til konfirmanten

Jeg skulle lage et kort til en konfirmant som var litt sprekt i fargene. Da tenkte jeg at fargeutfordringen hos Sketchy colors måtte være perfekt, nemlig orange og rosa. Umiddelbart tenkte jeg at det var en umulig kombinasjon, men det ble slett ikke så ille ;)


Jeg har lagd bakgrunnen selv ved å bruke en stencil fra Memory box, og Distress Ink.


Har brukt litt Frantage i hjørnene, tekststempel fra Kort&Godt. Blomstene har jeg kjøpt på nett fra I am roses. Der får du kjøpt masse forskjellige blomster både i små og store pakninger til en fin pris. 

2 kommentarer:

Åse-May sa...

Lekkert og herlige fargekombinasjoner...:)

Unni A sa...

Jeg ville også tro at orange og rosa var en umulig kombinasjon, men det er det helt tydelig ikke! Det ble kjempelekkert! Et nydelig konfirmasjonskort!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...