Følgere

lørdag 5. april 2014

Vintage vår

På dette kortet har jeg kost meg med forskjellige dies. Jeg syns ikke det er så lett å lage kort i helt lyse farger, men her syns jeg at jeg har fått det til ganske godt (om jeg skal si det selv, he he).


Rammediesen er fra Spellbinders, hjørnene og sommerfuglene fra Joy Crafts. 


Sommerfuglene har fått et lag med Frantage chunky white. Roser og roseknopper fra Storyteller, den andre fra WOC. Perlehjertene vet jeg ikke produsent på.

Til slutt et lite spørsmål: Bruker dere vanlig Bazzil til å stanse ut dies, eller bruker dere noe annet papir? I så fall hva?

Jeg deltar på disse utfordringene:
Storyteller - Vår eller påske
Vintage utfordring - Blomster og perler

6 kommentarer:

Sissel sa...

Helt enig med deg! :) Dette fikk du virkelig til! Nydelig!!
Klem

Åse-May sa...

Lekkert kort...klem

catz sa...

very pretty, love your flowers and butterflies! Thanks for joinung us at Vintage Udfordring!

Synnøve Dyhring sa...

Bare helt NYDELIGT , så flotte dieser og blomster, klem Synnøve

Unni A sa...

Lekkert kort med nydelige dies!
Jeg bruker som regel bazzill når jeg stanser ut dies. Særlig hvis det er mange små detaljer. Men noen ganger vil man jo ikke ha ensfarget figur og da går det fint å bruke mønsterpapir :)
klem Unni

Connie sa...

Lekkert og delikat kort.
Elsker denne stilen.
Takk for at du deltar hos Storyteller.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...