Følgere

mandag 26. mai 2014

Hjertekort

For å få litt forandring fra de firkantede kortene har jeg lagd et hjertekort. 


Hjertet i midten er en dies fra Nellie Snellen. Siden jeg ikke har en stor hjertedies brukte jeg en mal jeg fant på nettet til selve kortet. 


Teksten har jeg stemplet på et stykke Vellum. Pyntet med blomster fra I am roses, sommerfugl-dies fra Memory box, liquid pearls.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Hobbygarasjen - Bruk dies
Scrappin all over - Shabby chic
Kreative verden - Rosa, hvit og beige
Card and scrap - Shabby chic

7 kommentarer:

Vibekke Hansen sa...

Kjempe lekkert hjerte!
Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden. DT Vibekke

Rosemarie sa...

Wow, vilket vackert hjärta!!!
Kram
Rosemarie

Rita sa...

Kjempe lekkert hjertekort :) Tusen takk for at du detar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita, DT

Sissel sa...

Så flott hjertekort! :)
Klem

Unni A sa...

Så lekkert! Kjempefin fasong, flott laget og nydelig pyntet!
klem Unni

Gunn`s Kort sa...

Så stilig hjertekort:)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så skjønnt hjertekort.
Flotte papirer du har brukt og lekkert pyntet.
Den sommerfuglen likte jeg. Lekkert !

Klem fra Kjersti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...