Følgere

søndag 29. juni 2014

Hvitt og lilla

Jeg syns det er så fint med kort som er bare hvite. Men her tenkte jeg at jeg skulle gjøre en liten vri ved å ta med et fargelagt motiv. Om jeg skal si det selv så ble jeg egentlig godt fornøyd ;)


Motivet er fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.


Som bakgrunn for motivet har jeg brukt embossing og en dies. Blomsterdies og blader er fra MemoryBox.
De små hvite rosene fra Storyteller. Liquid pearls langs kantene.


Jeg deltar på disse utfordringene:
KortOMania - Blomster eller sommerfugler
Storyteller - Embossing
DP2 - It's a girls world
I love ProMarkers - Embossing

8 kommentarer:

Åse-May sa...

Lekkert kort...:)

Mau xx sa...

Beautiful! such a pretty girly card, love the detail and your colouring is gorgeous.
Thanks for joining us at Mo's
Hugs Mau xx

aussie aNNie sa...

Gorgeous creation, image and colour combo used...love this card...♥aNNie
[I have joined your blog and invite you to join mine if you wish, I have candy sponsored by three lovely artists..}
http://mosdigitalchallenge.blogspot.com.au/

Connie sa...

Nydelig sommerkort :)Takk for at du deltar hos Storyteller :)
Klem Connie

Karen sa...

Gorgeous card Jorunn, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Lisbeths kort og scrap sa...

Dette kortet er helt herlig, altså! Nydelig fargekombinasjon og lekkert dekorert. Tusen takk for at du deltar i Storytellers utfordring. Lykke til, klem fra Lisbeth

Unni A sa...

Så lekkert det ble! Du har all grunn til å være fornøyd ja! Nydelig med det lilla mot alt det hvite, lekre dies, nydelig oppsett og pynt.
Superkult kort til 50-åringen i forrige innlegg. Herlig motiv :)
klem Unni

Tracy sa...

This is so beautifully feminine. The die cuts make such a pretty delicate background. Lovely coloring. Thanks so much for joining us at Mo's!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...