Følgere

tirsdag 22. juli 2014

Ferie

Puuh - nå er det jammen varmt om dagen! Her får vannmelon, is og Farris bein å gå på.

Ei venninne av meg elsker å dra på storbyferie, så når hun nå har bursdag hadde jeg lyst til å lage et kort med det som tema.


Her har jeg fått brukt opp en del rester, så jeg vet ikke helt hvilke leverandører. Men klistremerkene er fra Tim Holtz.

Motivet har jeg funnet på Pinterest.


Blonden var opprinnelig hvit men jeg farget den svart med en ProMarker tusj.

Deltar på disse utfordringene:
Trykkpressa - Sommer/ferie
Card and scrap - Bruk pangfarger

Jeg beklager at jeg ikke har vært noe flink til å legge igjen kommentarer på en stund. Men jeg er innom bloggene deres å beundrer og liker det jeg ser altså :) Men det er nok ikke pc'n som får mest oppmerksomhet nå om dagen. 

8 kommentarer:

Guri sa...

Stilige fargar på dette kortet!

majsan sa...

Elegant og stilfult med flotte farger og detaljer. Takk for deltagelsen hos Card and Scrap. Maria

Tuppenshobbyblogg sa...

Såå stilig kort !!
Flotte farger og perfekt motiv til mottaker.
Så lurt å farge blonden da :)

Klem fra Kjersti

bestevenn sa...

Så fint kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Unni A sa...

Så stilig! Kjempefint kort til en storbyelsker :)
Det er varmt ja, og jeg har heller ikke brukt mye tid hverken på pc'n eller i scrapperommet de siste ukene. Sommeren må nytes mens den er her :)
Fortsatt god sommer!
klem Unni

Gitte sa...

Rigtig flot kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.

Sissel sa...

Flott kort i herlige farger! :)
God sommer videre! :)

Camilla sa...

Stilig! Elsker motivet :) Tusen takk for flott bidrag til Trykkpressa i juli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...